Guy Kawasaki je kapitalista ze Silicon Valley. Když byl ještě zaměstnancem Apple, byl zodpovědný za jeho propagaci v roce 1984. V současnosti je ředitelem Garage Technology Ventures. Měl na starosti spekulativní stránky Truemors, RSS agregátor Alltop a je to známý blogger.
Je zejména známý svým konceptem evangelismu, který byl zaměřen na vytváření usilovných advokátů značky Apple přímo ze strany uživatelů. Kawasaki je prvním, který použil tuto metodu pro propagaci počítačové značky. Apple byl dříve známý pro své stránky Proč Mac? (Why Mac?). Stránky již neexistují, ale společnost Apple navázala kampaní Get a Mac, které udávají důvody, proč je dobré přejít od PC k Macovi.
Ačkoliv i dnes se tyto stránky používají, v prvních dne počítače Macintosh byl jejich hlavním důvodem přesvědčit softwarové vývojáře, aby začali psát programy pro Macintosh. Když softwarový vývojář potřeboval pomoc od Apple, evangelista často pracoval jako mediátor a pomohl vývojáři nalézt správné lidi, se kterými si promluvit. Po odchodu z Apple se stal CEO společnosti ACIUS, která produkuje databázový program 4th Dimension.
Prameny: