První reklama Apple při Super poháru v roce 1984 byl nepopíratelný úspěch. Méně zapamatovatelný byl druhý pokus Apple zachytit blesk do láhve. Zatímco delfíni prohrávali, Apple naváděl publikum, že promeškání poslední čtvrtiny Super Poháru tohoto roku by byla chyba. O hru všichni ztratili zájem, ale všichni s napětím očekávali s jakou reklamou Apple přijde.
Ti co se zabývali reklamou, byli jemně řečeno zklamáni. V reklamě byla řada lidí, kteří skákali z útesu ve stylu Lemmingů. Zatímco reklama 1984 ukazovala lidem, jakou mají úžasnou možnost ve využití Maca, tato reklama ponechala v lidech dojem, že pokud nepoužívají Maca, jsou méněcenní.
Apple tak přišel na to, že urážení lidí, kterým chce něco prodat není nejlepší nápad. Není možné vinit reklamní oddělení Apple - ti dali všem na stadiónu příjemné sedačky a znamení. Apple šel dokonce tak daleko, že dělal reklamu na reklamu v některých novinách. Přesto však nic tuto reklamu nemohlo zachránit. Lidé po shlédnutí této reklamy byli v depresi a rozhodně neplánovali nákup Maců.
Prameny:
Odkazy z událostí:
Odkazy Hardware: