30.11.2006: Reklamní kampaň Get A Mac získala Effie Awards jako nejúspěšnějí marketingová kampaň roku 2007

Image doesn't exist
Foto: Gandalf

Marketingová kampaň Get a Mac, vytvořená Media Arts LBA/TBWA pro Apple dostala na 39. ročníku Effie Awards. Effie Awards jsou udělovány za významné výsledky v marketingové komunikaci. Výsledkem kampaně Get a Mac byl vzrůst podílu na trhu o 42 % a rekordní prodeje, včetně ovlivnění kultury.

"Po velmi živé diskuzi, odborná porota neanonymně ocenila Apple za jeho vyobrazení rivality Maca/PC cenou Grand Effie. Povedlo se mu totiž s humorem, nadhledem a upřímností představit své produkty bez toho, aby spadla do pasti přehnaně negativní kompetetivní reklamy.", řekl John Butler, kreativní ředitel Butler Shine Stern & Partners a jeden z porotců, kteří rozhodovali v roce 2007 o Grand Effie.

Oceněnými v tomto roce byli:

  1. Apple Inc. - Get a Mac (Media Arts Lab/TBWA a OMD)
  2. American Express - My Life. My Card (Ogilvy 7 Mather and Mindshare)
  3. California Milk Procesor Board - Got Milk  (Goodby Silvestein & Partners)
  4. Montana Meth Project - Not Even Once  (Venables Bell & Partners a OMD)
  5. Pedigree - Pedigree Adoption Drive (TBWA/Chiat/Day a Grey Interactive)
  6. Philips Norelco - Bodygroom (Tribal DDB, DDB New York, MS&L a Carat USA)
 

Změna barev | Autorská práva | Kontakt | Podpora | RSS kanály
© 2006 Gandalf, Design by Mirek
Creative Commons License